fredag 12. februar 2010

Scrappe layouts av Oliver

Ikke sånn kjempe proft da, men helt greit synes jeg! Begynte å scrappe etter at Oliver ble født i 2007, så dette er blant de første jeg har scrappa!
Og jeg må virkelig si at det falt i smak!
Så har blitt litt scrappe utstyr etterhvert.

Er jo SÅ mye fint å få tak i da!!!!





Her er framsida i albumet!

Her er ultralyd LO `en

Den lille familene våres


På sykehuset


Hjemme igjen!

Memories

Dåpsdagen

Gjøre seg til ja!



Gromgutten våres


Far & sønn
Midtstill
Sulten?

Gråtassen på rommet til Oliver!

Goingen
Morro å sitte!


Badetid!


Morro å være ute!



Nyttårsaften!

6 kommentarer:

  1. Jøss, de var kjempefine!! Og så maaange du har laget! Flink! :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja har blitt en del, men det her er bare litt av de jeg har laga da! ;)

    Tusen takk! ;)

    SvarSlett
  3. så flotte sider!!! :)
    og ikke minst, nyyyydelig gutt!

    SvarSlett
  4. Så utrolig flink du er :D
    nydelige bilder :D

    SvarSlett
  5. NYDELIGE layouts!Likte spesielt godt Ultralyd-loen.Om det er ok så vil jeg gjerne lifte deg?

    Kan linke deg på bloggen min når jeg gjør det:)


    www.jannemathisen.blogg.no

    SvarSlett
  6. Tusen takk!
    Janne: Bare lift den du!
    Men vil se resultat ja! ;)

    SvarSlett