torsdag 11. februar 2010

Litt om min hverdag.

Her går egentlig dagene enormt fort! Alltid noe å gjøre, men sånn er det vel å være en småbarns familie! Med en gutt på 3 år, kan jo hverdagene bli litt utfordrende kan man si, men det går som regel greit. Og med en gutt på snart 1 år som skal utforske ting så er det alltid noe å henge fingrene i!
Men jeg ville absolutt ikke vært foruten!
Elsker livet som mor! ;)

Har jeg litt tid for meg selv så tusler jeg ut på det lyse grønne hobbyrommet mitt, for å scrappe litt. Det er en hobby som jeg begynte med etter at Oliver ble født.
Stortrives med å ha det som hobby! Mest går det i å scrappe album sider. Men innimellom har jeg også laga noen kort! Noe jeg å synes er artig.
Har også scrappa noen vinflasker, og det er morro!
Jeg er også interessert i gamle biler. Noe som sikkert min samboer har litt æren av. ;P
Jeg liker spesielt gamle bobler, men det har jeg vel alltid likt. ;)







Så setter stor pris på kommentarer etterhvert!



Et av de bildene som er av alle oss! Er i fra dåpen til Markus den 12 juli 2009!







Hunden våres Sprocket! Han er en dansk svensk gårdshund på snart 1 år!



Jeg må jo selvfølgelig ha et bilde ta bobla mi innpå her å da!

4 kommentarer:

  1. Koselig å lese bloggen din :)
    flott familie du har :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det!
    Ja jeg har jo latt meg påvirke litt da, så tenkte at jeg kanskje skulle prøve meg i bloggverdenen jeg å!

    Er jo så mange fine blogger rundt omkring da!

    SvarSlett