søndag 30. januar 2011

Sjørøver kort

Her er sjørøverkortet jeg laga til sønnen min på 4 år.
Var utrolig morro å sitte å lage!
På framsida har jeg brukt et Edwin, magnolia trykk.
Inni kortet er det som et skatte kart!
Alt er tegna sjøl, har fått litt hjelp av samboeren min til fasongen på flagget da ;)

Bak der det står 4 år,
er det et miniatur skattekart!

Ene sida inne i "skattekartet".

Sjørøverflagg og kanskje det er en skatt her.

Likte å lage dette så godt at jeg laga et til.
Til en sønn av et vennepar av oss, som også blir 4 år!

Inni kortet!



2 kommentarer:

  1. Rå kult!

    Knall flink er du! =)

    Ble ordentlig stilig med det skattekortet inni. Her du virkelig tegnet det selv?

    Flott kort. *imponert*

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Maja!!!! :D
    Ja har tegna det sjøl ja, men det er jo bare sånn stippla linje, noen steiner, noen innsjøer og et sjøroverflagg og en spade!
    Nesten det enkleste av alt! ;)

    SvarSlett