søndag 3. oktober 2010

Hva skjer a?
Jeg har desverre ikke vært så aktiv med bloggen min i det siste.
Håper jeg får litt bedre tid til det utover høsten og vinteren.
Nå er vi inne i en fin periode synes jeg. Høsten er virkelig en fin årstid, sjøl om det blir kaldere.
Er jo så mange fine farger rundt omkring i naturen og en høst dag med sol er jo bare helt herlig.
Kommer flere bilder av litt forskjellig etterhvert. Har fått laga noen flere LO`er og kort, men har desverre ikke fått lagt dem ut ennå.
Men kommer sterkere tilbake! ;)
Blir også noen forandringer her hjemme etterhvert å. Driver å planlegger nytt kjøkken og jeg gleder meg som bare det til å få bestilt det og sette det opp, sjøl om det blir en del jobb.
Men resultatet blir vel veldig bra ;) Nytt gulv på kjøkkenet blir det også i samme slengen og ny farge på veggene.
Det blir også nytt gulv på stua og i gangen, men det blir nok ikke med det første. Men vinteren er lang den, så får vel gjort litt da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar